Alle bestellingen die tussen 1 november 2024 en 31 december 2024 zijn geplaatst, kunnen tot 31 januari 2025 worden geretourneerd voor terugbetaling.
PAUL MARIUS accepteert de retourzending van uw bestelling voor terugbetaling binnen een termijn van 30 werkdagen vanaf de leveringsdatum van uw bestelling (datum doorgegeven door de vervoerder).
Retourvoorwaarden
In het geval van een retourzending van een tas of ander accessoire:
Het geretourneerde product moet in nieuwstaat verkeren, identiek aan de staat waarin het werd uitgepakt, en alle labels moeten aanwezig zijn.
Het product moet ook in dezelfde staat worden teruggestuurd als bij ontvangst: de schouderriem moet zorgvuldig in de tas worden opgeborgen en de tas moet in de beschermhoes worden verpakt.
Als het geretourneerde product sporen van gebruik vertoont, wordt het op kosten van de koper teruggestuurd.
In geval van retournering van sneakers:
Deze mogen niet gedragen zijn.
Ze moeten worden teruggestuurd in de originele schoenendoos, met de veters en het beveiligingslabel dat aan de veters is bevestigd. Als dit niet het geval is, wordt de retourzending geweigerd.
De kosten voor het retourneren van sneakers zijn voor rekening van de koper.
Let op: als u uw volledige bestelling wilt retourneren, waarvoor u een gratis artikel hebt ontvangen, moet dit artikel samen met de bestelling worden teruggestuurd.
Retourprocedure
Retouraanvragen, met uitzondering van retouraanvragen wegens defecte producten, kunnen alleen via uw klantenaccount worden ingediend.
De retourkosten zijn volledig voor rekening van de koper.
De retourzending moet worden verzonden via Colissimo met tracking in een kartonnen doos.
Het is niet mogelijk om een bestelling die op de website www.paulmarius.nl is geplaatst, in de winkel te laten terugbetalen.
Retourzending & terugbetaling aanvragen
Om een retourzending aan te vragen, gaat u naar uw klantaccount “Mijn account” en vervolgens naar het tabblad “Mijn bestellingen”. Selecteer de betreffende bestelling en klik op ‘Retourneren’. Klik vervolgens op het artikel of de artikelen die u wilt retourneren. Vul voor elk artikel het aantal, de reden en de staat van het artikel in en klik vervolgens op “terugbetaling” om de retourzending te verwerken.
Als u een beschadigd product wilt retourneren, kunt u uw aanvraag richten aan onze klantenservice via contactformulier. Om onze teams in staat te stellen de beste oplossing voor uw geschil te vinden, verzoeken wij u bij uw aanvraag een zo gedetailleerd mogelijk bericht en foto's van goede kwaliteit bij te voegen.
Voor elk retourverzoek ontvangt u een e-mail met een samenvatting, een retournummer en het adres waarnaar u uw pakket moet sturen. Dit retournummer moet op uw pakket worden vermeld.
Let op:
Pakketten die worden verzonden voordat de retouraanvraag door onze teams is gevalideerd, worden niet geaccepteerd.
Het retouradres is niet toegankelijk voor het publiek. Er worden geen persoonlijk afgegeven pakketten geaccepteerd.
De terugbetaling vindt plaats na ontvangst en goedkeuring van de retourzending.
De termijn voor de verwerking van de terugbetaling is 10 werkdagen.
De terugbetaling gebeurt via dezelfde betaalmethode als die welke door de koper is gebruikt (creditcard, PayPal, Apple Pay, Google Pay).
Aanvraag voor klantenservice en toepassing van uw garantie
De accessoires en tassen van PAUL MARIUS zijn gedekt door een garantie.
Als je iets wilt retourneren onder de PAUL MARIUS-garantie, neem dan direct contact op met onze klantenservice via e-mail op contactformulier. We raden je aan om foto's van goede kwaliteit bij je bericht te voegen, zodat onze teams je aanvraag zo snel mogelijk kunnen verwerken.
Ontvang onze nieuwsbrief
Meld u aan om het laatste nieuws, speciale aanbiedingen, exclusieve evenementen over PAUL MARIUS-producten en -diensten, cadeau-ideeën en meer te ontvangen.